среда, 28. јануар 2015.

Pletenice

Još jedan recept iz mog omiljenog kulinarskog časopisa Mezze.Recept za bakine platenice sam pronašla pre nekih mesec dana u ovom časopisu i oduševila sam se.Morala sam odmah isprobati  i svu u kući su bili oduševljeni.Ove pletenice su fantastična grickalica i mogu se jesti i sutra dan jer ostanu meki i sveži.Ja sam jedino morala da trostruko povećam dozu u odnosu na originalan recept pošto smo mi velika porodica i umesto masti koristim margarin. 
                   

Potrebni sastojci:
Kvasac,400 ml mleka,1kg brašna,250gr margarina,2 kašičice soli,jaje za premazivanje,susam,kim.
Način pripreme:
Razmutiti kvasac u malo toplog mleka sa kašikom šečera i brašna.Ostaviti da nadodje.Izmešati brašno,so,maragarin i u to dodati nadošli kvasac.Zamesiti testo dodatkom mleka da bude srednje meko.Ostaviti 10-15 minuta da odstoji.Nakon što je testo odstajalo odvajati komadiće testa veličine oraha i rastanjiti,u dugačak štapić.Spojiti krajeve i upleteti kao pletenicu.Mogu se spojiti u krug i izgledati kao venčići.Pošto ja poslednji put nisam imala vremena da pravim klasicne pletenice ja sam deo po deo testa testa razvlačila oklagijom debljine manje od prsta,sekla nožem trake i krajeve plela ka sredini.Dobila sam štapiće koji su nakon pečenja nadošli pa izgledaju poput pletenica.
Poredjati u podmezan pleh i premazati jajetom.Po zelji mogu se posuti susamom,kimom,morskom šolju.Ostaviti 10-ak minuta na toplom mestu i onda peći u zagrejanoj rerni dok ne porumene.
Uz ovo pecivo moze se poslužiti neki fini namaz ili neka lagana salata.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар