среда, 21. јануар 2015.

Salata sa kupusom

Još jedna salata koja nema tačan recept i nikada ne ispadne kao prehodni put.Ova salata ima glavni sastojak kupus a ostali sastojci se menjaju po ukusu.Po pravilu ona se pravi od ljubićastog kupusa ali moze i od obicnog.Ja sam ovaj put imali mladi šaren kupus i bila je odlična.Salata se veoma lako pravi i veoma je osvežavajuća.Moe se napraviti uz neko pecivo i da bude super ako želite neki lagani ručak ili večeru.


                                                                                                       
Potrebni sastojci:Manja glavica kupusa,sveži krastavac,praziluk ili mladi luk(po zelji),grčki jogurt,pavlaka,malo senfa,majonez(po ukusu),so.
Nacin pripreme:
Kupus oprati i izrendati na rendu.Ako je mekši može i da se iseče na tanke tračice.Krastavac oljuštiti i iseći na kocike(ako želite možete i da ga izrendate),dodati praziluk.Ja sam ovaj put naseckala i kineski kupus koji je salati dao svežinu.Nema razlike u ukusu ali kineski kupus je dosta mekši od običnog pa je u kombinaciji sa njim dao neku novu teksturu salati.Posoliti povrće i dodati jogurt,pavlaku i kasičicu senfa.Ja sam ovaj put dodala i malo majoneza ali moze i da se izbegne.
Ako želite salati mozete dodati i skuvane makarone,kukuruz ,rotkvice ili neko drugo povrce koje volite.Možete naseckati bademe,lešnike,kikiriki.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар