понедељак, 7. децембар 2015.

Čokoladni kolačići

Kako počne decembar tako mene obuzme praznično raspoloženje.Obožavam ovo doba godine a najviše volim kićenje jelke i kuće za novogodišnje praznike.Ove godina sam odlučila da u tradiciju unesem još jednu novinu Novogodišnje keksiće.Pre neki dan sam našla modlu za keksiće u obliku mede i odma sam krenula da pravim.Koristila sam testo slično kao za vanilice sa malim izmenama.Tog dana kada sam ih pravila je bila sunčano pa je bljesak od sunca završio i na slici.
                                
                                       
Potrebni sastojci:
Testo:250gr margarina,100 gr šećera,jedno jaje+žumance,500gr brašna,pola kesica praška za pecivo,ekstrat vanile i kora jednog limuna,cimet(količina po želji),oko 100gr čokolade,nekoliko ratluka
Način pripreme:
Omekšani margarin umutiti viljuškom.Dodajte šećer i zatim još izmešati. U umućenu masu dodajte celo jaje i žumanac. Sve lepo sjedinite. Postepenim dodavanjem brašna umesite testo.Podeliti testo na dva dela i u jedan deo staviti malo ekstrata vanile i koru jednog limuna a u drugi deo staviti cimet(količina po želji).Jedan deo testa prebaciti na pobrašnjenu površinu.Rastanjiti oklagijom na debljinu koju želite.Po želji ukućana ja sam pravila malo deblje keksiće.Modlicama vaditi testo i stavljati na pleh obložen pak papirom.Isto uraditi i sa drugim delom testa.Peći u zagrejanoj rerni na 200C dok ne porumene.

Kad keksići budi pečeni ostaviti ih malo da se prohlade a za to vreme istopiti čokoladu na pari.Umakati jednu staranu mede u čokoladu.Pošto sam imala ratluka u kući odlučila sam da napravim oči i usta za mede od njega.
Ratluk staviti u činiju i gnječiti rukom uz  dodatak malo vruće vode da se ratluk rastopi ali da ne bude tečan.Od tog ratluka praviti oblike i ukrasiti mede.
Od ove količine je izašlo oko 40-ak keksića.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар