субота, 16. мај 2015.

Bakin kolač-Galete

Najbolji kolač koji obožavam da jedem.Ovo je stari recept moje mame po kojem ih ja pravim vec godinama.Kad nemam mnogo vremena a jedi mi se nesto slatko galete su moj izbor.Mnogo volm ovaj kolac zato što je veoma jednostavan i pravi se brzo.Uglavnom ga  jedem sa euro-kremom posebno dok je galeta topla.

      


Potrebni sastojci:3 jaja,šolja šećera,šolja mleka,prasak za pecivo,šolja ulja,5 šolja(600 gr) brašna.

Način pripreme:
U činiju staviti jaja i šećer i žicom dobro umutiti.Dodati mleko i ulje i sve sjediniti.Na kraju dodati brašno u kojem je prašak za pecivo i sjedini smesu.
Uključiti aparat za galete i kad se dobro ugreje sipati smesu i peci dok ne dobiju zlatnu boju.
Mozete posluziti sa dzemovima,kremovima ili mogu i ovako bez ičega.
Napomena:
Šolja u kojima sam merila sastojke je šolja za belu kafu.


Prijatno!!!

2 коментара: