недеља, 22. март 2015.

Slane korpice

Recept za ove korpice postoji u mojoj porodici preko 20 godina.Mama ih je pravila  za svaku slavu kad sam bila bas mala i secam se  i uvek se bile potpuni hit i uvek bi molila mama da ne stavlja mnogo na sto da bi vise ostalo za mene jer sam ih mnogo volela.Uglavnom ih je punila ruskom salatom,ali se mogu puniti sa raznim slanim nadevima.Ukusne su, lako se prave, a mogu dugo da stoje.Mozete ih pripremite ranije i posluzite kad vas iznenade gosti.



Potrebni sastojci:

Testo:125gr margarina,1 jaja,1/2 prasak za pecivo,250gr brasna,pola kasicice soli
Fil 1:100gr grckog jogutra,kasika pavlake,3-4 parceta pecenice ili nekog drugog suhomesnatog
Fil 2:100gr grckog jogurta,kasika pavlake,4-5 rotkvica
Nacin pripreme:
Omeksani margarin umutiti viljuskom i u to dodati jaje.U umucen margrain sa jajima dodati malo po malo brasna koji je izmesan sa  praskom sa pecivom i solju i sjediniti testo.Nakon toga praviti loptice velice oraha stavljati u modle za korpice i oblikovati po ivicama korpica i tako dok se ne potrosi svo testo.Od ove kolicne testa ispadne oko 60 komada.
Peci u zagrejanoj rerni na  200 C  dok ne dobiju boju oko 10 minuta .
Kada se ispeku vaditi iz kalupa i mozete ih odma filovati ili staviti u kutuju i isfilovati kad vam bude trebalo.Ja sam eksperimentisala sa filovima i bile su veoma ukusne korpice sa njima.Vi ih mozete puniti sa cime kog hocete.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар