уторак, 13. јануар 2015.

Rol virsle

Evo posle dužeg vremena novi recept.Mislim da naslov sve govori.Jedno od mojih omiljenih peciva iz pekare rol virše.Vec duže vreme počinjem da ih pravim i uvek odustanem i odem da kupim gotove.Pre neko jutro su mi se toliko prijele,napolje neko ružno vreme,mene mrzi da izadjem i onda sam odlučila da probam da ih napravim.Kad sam počela da mesim testo shvatila sam da je jednostavno i da od sada ih sama pravim.Svi u kući su se oduševljeni sa njima i nestali su dok sam se okrenula.

Potrebni sastojci:250ml mleka,kvasac,kašika šećera,200ml ulja,2 kašičice soli,1kg brašna,20-tak viršli,jaje.
Nacin pripreme:
Mleko ugrejati da bude mlako.Sipati mleko u činiju sa kvascem dodati kašiku šećera i ja uvek dodam dodam kašiku brašna,tako sam naucila od mame.Ostaviti kvasac da nadodje.U nadošli kvasac sipati ulje,so i postepeno dodavati brašno.Umutiti testo tako da se ne lepi i da može rukom da se obraćuje.Ostaviti 20-tak minuta da odstoji.
Nakon 20 minuta testo razvući oklagijom u pravougaonik.
Moze se razvući celo testo odjednom ali ja sam razvačila deo po deo testa jer mi je tako lakše.Razvučeno testo iseći na tračice debljine malog prsta.Viršle  staviti na kraj trake pa uviti.Ako su viršle debelje mogu se vertikalno preseći na pola.Uvijeno testo ostaviti da odstoji 10-minuta.Premazati rolnice jajetom i peći dok ne porumene.
Od ovog testa se mogu praviti i druge rolnice.Pošto mi je ostalo testa ja sam ga razvukla isekla na kockice i stavila izrendanu čokoladu na sredinu spojila krajeve i uvila u rolnicu.Isto tako moze da se stavi i džem ili napraviti slane sa sirom ili šta  god volite.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар