недеља, 15. фебруар 2015.

Keks torta

Pre neki dan preturajuci po starim receptima naidjem na keks tortu.Istog momenta mi je palo na pamet da je napravim ali u malo izmeljenjenom receptu.Umesto klasicnog fila puding sa margarinom ja sam skuvani puding podelila na dva i dodala crnu i belu cokoladu.Takodje umesto klasicnog margarina stavila sam margarin sa rumom koji je torti dao fantasticnu aromu.Torta je bila toliko ukusna i kremasta da su svi bili odusevljeni sa njom.Tata je bio odusevnjen jer mu je to jedan od omiljenih kolaca koji mu je mama pravila.Takodje sam shvatila da u moru novih torti i kolaca koji su izmisljeni  da smo zaboravili na stare dobre slatkise na kojima su nasi roditelji odrasli.Tog momenta sam odlucila da cu  poceti da pravim malo zaboravljene slatkise dodavajuci im licni pecat.


Potrebni sastojci:600gr keksa,litar mleka,3 pudinga sa ukusom slatke pavlake,150gr crne cokolade,150gr bele cokolade,200gr margarina,100gr secera u prahu,malo mleka za valjanje.
Nacin pripreme:
U serpu sipati nekih 800 ml mleka i pustiti da prokljuca.U ostatak mleka razmutiti puding sa dodatkom 2 kasike secera(ja ovaj put nisam stavila).Kad mleko prokljuca sipati razmucen puding i kuvati uz konstantno mesanje dok se ne stegne.Meni se ovaj put napravio krem posle 5 minuta.Podeliti fil na dva dela i dok je jos vruce dodati izlomljenu cokoladu.Ja sam koristila cokoladu za kuvanje ali po zelji moze se doati i mlecna cokolada.Cak krem bude i ukusniji.Ostaviti fil da se ohladi nekoliko sati.
Nakon sto se fil ohladio umutiti margarin sa secerom i prahu,podeliti na 2 dela i dodati u puding.Mikserom sjediniti masu.
Keks potapati u toplo mleko(ja sam dodala neskvik u mleko)i redjati na posluzavnik.Preko keksa staviti 2 trecine crnog krema.Preko njega poredjati natopljen keks pa staviti 2 trecine belog krema.Staviti treci red natopljenog keksa i preko njega staviti izmesan crni i beli krem.
Po zelji tortu mozete prekriti salgom ili slatkom palvakom.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар