среда, 18. март 2015.

Pire od spanaca

Moje omiljeno povrce je spanac.Toliko ga volim da sam u stanju da ga jedem svaki dan.Koristim ga i u pitu ali najvise ga volim kao pire.Uz njega uglavnom spremam becke snicle ali  je fenomenalan i sa jajima na oko.Tu kombinaciju toliko volim da je spremam bar dva puta nedeljno.U mom okruzenju dosta ljudi ne voli spanac i ne jede ga opste.Ja sam mojoj mami zahvalna sto je mene i moju sestru i brata naucila da ga jedemo.U pocetku sam pomogala mami oko spremanja i ucila od nje.A zadnjih nekoliko godina ga sama spremam.Pravi se veoma lako i brzo.
    


Potrebni sastojci:1 kg spanaca,50gr margarina,kasika brasna,oko 500ml mleka,2-3cena belog luka,pola kasicice bibera,pavlaka
Nacin pripreme:
Spanać očistiti od peteljki, a zatim ga dobro oprati pod mlazom hladne vode. U veću šerpu sipati vodu da provri,a zatim u ključalu vodu ubaciti spanać i kuvati 2-3 minuta. Spanać ocediti, malo prohladiti, a zatim ga na dasci što je moguće sitnije iseckati.

U šerpu staviti margarin ili maslac i uključiti da se zagreje,kad se margarin istopi dodati ravnu kašiku brašna, brzo promešati i odmah dodati sitno iseckani bareni spanać.Malo promešajte i ne brinite ako se malo zalepi za dno šerpe, to se normalno dešava. Odmah početi da dodavanjem mleka i to ne odjednom, već malo po malo uz neprestano mešanje, na tihoj vatri.Kolicinu mleka koju dodajete zavisi koliko zelite da bude gust pire.Kada se masa izjednači dodati malo soli,iseckani beli luk i pola kasicice bibera.Pre sluzenja dodati pavlaku.Ona pire malo zgusne i da mu malo kiselkast ukus.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар