недеља, 19. април 2015.

Mimoza

Mimoza salata na moj način.Jedna od prvih salata koja sam naučila da pravim.Pravim je sigurno 10-ak godina ali sad sam odlučila da je malo izmenjam.Umesto kačkavalja ja sam dodala krastavac,i nisam pogrešila.Salata je prelepa,veoma osvežavajuća i super je za letnje vreme.Jedino što krastavac pusti vodu pa je bolje praviti male količine ove salate.Ko god je probao salatu na ovaj način se odusevio i počeo da  pravi tako.

 

Potrebni sastojci:krompir,200gr šunke,2 krastavca,3 jaja,kisela pavlaka(mala),100gr majoneza,so biber
Način pripreme:
Obariti krompir u ljusci. Obarenog ostaviti da se ohladi i ljusku odstraniti.
Posebno obariti jaja. Sve sastojke ređati u staklenu činiju i to redom
Izrendani krompir(posoliti),majonez,šunka iseckana na trake,pavlaka,izrendan krastavac,majonez,izrendana jaja(posoliti),pavlaka i tako dok se ne potrosi sav materijal.Zavrsiti sa mojonezom i izrendanim jajima(posoliti i pobiberiti).

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар