недеља, 28. јун 2015.

Čokoladni mus sa mentom

Gledajući pre neki dan moj omiljen kanal 24 Kitchen naišla sam na emisiju Moj sladak život u Parizu i recepti su mi se bas svideli.Posebno mi se dopao recept za ovaj mus pošto se pravi veoma brzo i jednostavno.Ima jos nesto zbog čega sam se odlučila da ga isprobam je to što ne idu cela jaja nego se koristi samo belance.Već neko vreme se spremam da pravim mus ali uglavnom su svi recepti koje sam nalazila bile sa celim jajima a to mi se nije svidjalo.Odavno me mama naučila da probam da izbegavam ziva jaja u kolacima i kremovima.Pošto sam ljubitel kombinacije čokolada i menta ukus ovog musa me je oduševio.

    

Potrebni sastojci:(Za 3 osobe)
3 belanca,3 kašike šećera,200 gr čokolade,ekstrat mente

Način pripreme:
Odvojiti belanca od žumanca,dodati malo soli i mutiti mikserom dok ne očvrsne.Kad belance počne da se diže dodati šećer.
Čokoladu(ja sam korstila cokoladu za kuvanje a mozete praviti i sa crnom) izlomiti u činiju i otopiti na pari.
Dodati ekstrat mente u belance(ja sam stavila oko 20-ak kapi i osećao se baš koliko treba nije preovladao).Polovinu smese od belanaca ubaciti u čokoladu i mešati(ne mora se lagano mešati).Kad se ubaci druga polovina belanaca lagano i nežno pomešati dok se ne sjedini smesa.
Ostaviti nekih pola sata u frižider da ohladi i poslužiti.


Napomena:

Žumanca koja su mi ostala iskortila sam za premazivanje peciva.Žumanca možete i da zamrznete i da ih kasnije iskoristite.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар