понедељак, 12. октобар 2015.

Karamel

Još jedan recept iz Mezze magazina.Pre nekoliko meseci sam naišla na ovaj recept i od tada se kanim da ga isprobam sve do sada.Subota jutro,napolje tmurno,hladno dan samo za spavanje.Brat me pita da mu pravim američke palačinke i ja se setim da bi ovaj preliv bio super uz palačinke.Uzmem svesku sa receptima i krenem sa pravljenjem.Karamel je bio brzo gotov i ispao je super.U početku mi se činilo da je tečan više nego što treba ali kako se hladio tako je dobio gustinu i posle nekoliko sati stajanja na prozoru dobila sam karamel namaz.

      


Potrebni sastojci:300gr šećera,4 kašike vode,240gr putera(omekšanog),200gr mlečne slatke pavlake(36% masti)

Način pripreme:
U šerpu sipajte šećer i vodu i na srednje jakoj temperaturi ostavite da se šećer potpuno otopi. Trudite se da što ređe mešate kako biste izbegli da se šećer kristališe.
Puter iseckajte na kockice. Slatku pavlaku zagrejte tako da bude mlaka.
Kada je šećer dobio svetlo braon boju pažljivo dodajte kockice putera (iz 3-4 puta) i nežno mešajte sa drvenom varjačom. Kada se puter izmešao sa šećerom, dodajte slatku pavlaku (budite veoma pažljivi jer slatka pavlaka će početi da ključa i izgledaće kao da će iskipeti) i ugasite vatru. Sve dobro izmešajte i ostavite sa strane da se malo ohladi. Još toplu masu sipajte u sterilisane teglice i kada se potpuno ohlade premestite u frižider.
Puter čuvajte na hladnom do 3 nedelje.


Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар