понедељак, 19. октобар 2015.

Pogačice sa maslinama

Ideju za ovaj recept sam našla na sajtu Domacica.Recept mi se svideo i rešila sam da ga isprobam i nisam pogrešila.Pogačice su gotove veoma brzo i super su legle uz laganu salatu za večeru.Bile su veoma mekane čak i sutra dan.U nedostatku milerama ja sam koristila pavlaku i mislim da nije bilo neke razlike.



Potrebni sastojci:500gr brašna,250gr putera,200ml milerama,prašak za pecivo,2 kašicice soli,100gr maslina,jaje

Način pripreme:

Puter sobne temperature pomešajte sa praškom za pecivo, solju i mileramom.Dodajte malo po malo brašna i seckane masline pa umesite glatko testo.Razvucite na debljinu od 1 cm pa modlom vadite pogačice.
Poredajte u tepsiju, premažite jajetom i pecite u rerni zagrejanoj na 200 stepeni 15 minuta.

Нема коментара:

Постави коментар