субота, 19. децембар 2015.

Medenjaci

Kako se nova godina približava tako mene hvata praznično raspoloženje.Pre neki dan je bio dan za pravnjenje keksića.Ove godine sam prvi put pravila medenjake i svi su oduševljeni sa njima.Prošlih godina smo ih kupovali a ove godine sam rešila da ih sama napravim.Za prvi put pravljenja ispali su prelepi.Ukućanima su se mnogo svideli jedino što po našem ukusu fali još malo djumbira.Prvo što je trebalo uraditi je naći smesu začina za medenjake.Nekoliko dana sam tražila sve dok nisam našla.Pošto je smesa bila kupljena mogla sam početi sa pravljenjem.
                           
  


Potrebni sastojci:oko 400gr brašna,pola praška za pecivo,2 kašičice začina za medenjake,100gr margarina,120gr meda,100gr smeđeg šečera,jaje,oko 60ml vode,nekoliko kapi arome vanile.

Način pripreme:
Pomešati brašno,prašak za pecivo i smesu začina.Maslac,med,šećer,jaje i vanilu izmiksajte dok se sve ne sjedini.Smesi dodajte brašno sa začinima i vodu i mešajte dok ne dobijete mekano testo.Prebacite na radnu površinu pa još kratko zamesite rukama.Testo će vam se malo lepiti,tako treba.Testo podelite na dva dela i zamotajte u providnu foliju i ostavite oko tri sata u frižideru.
Površinu na koju ćete razvlačiti testo pobrašnjajte,razvucite testo na pola centimetra i modlicama oblikujte keksiće.Prebaciti keksiće u pleh sa papirom,ostaviti malo prostora između njih keksići će malo narasti i peći u zagrejanoj verni na 180C 10-15 minuta.Kad ih izvadite iz rerene keksići bi trebalo da budu mekani.
Po želji keksiće možete ukrasiti sa royal masom.Mojim ukućanima su se svideli ovako keksići i ja ih nisam ukrašavala.  
Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар