четвртак, 5. фебруар 2015.

Bolonjeze

Omiljeno jelo moga brata.Pre nekoliko godina otkrili smo ovaj recept i on se toliko oduševio da je počeo sam da ga sam pravi.Toliko smo zavoleli ovo jelo da ga spremamo barem jedno nedeljno.Uz ovaj umak uvek kuvamo i špagete.U početku smo pravili ovaj sos sa tomatom,onda smo prešli na pelat ali nismo bili oduševljeni i onda smo se vratili na tomatom sa malim dodatkom kečapa zbog gusitne.Isto tako menjali smo i začine koje smo dodavali,od sušenog bosiljka do sušene mirodjije i na kraju smo ustanovili da je sa origanom najbolje.Naravno tu je i neizostavni začin u mojoj kuci biber.Bez njega ne moze zamisliti ni jedno jelo.

Potrebni sastojci:600 gr mlevenog mesanog mesa,glavica luka,manji tomato,2-3 kašike kečapa,so,biber,aleva(može ali i ne mora),vegeta,kašika šećera,origano.
Nacin pripreme:
Staviti meso u šerpu sa malo ulja da se prži.Iseckati luk i staviti ga u šerpu sa mesom.Mene je mama naučila da uvek prvo stavim meso pa tek onda luk jer jelo onda nema težinu od prženog luka i bude mnogo ukusnije.Pustiti meso i luk da se prže na laganoj vatri uz mešanje dok meso ne dobije boju.Kad se meso dobro uprži dodati so,vegetu,
alevu,biber,tomato,i kašiku šećera.Da bi umak bio gušci mi dodajemo kečap.Od njega umak ne bude mnogo tečan i ne odvaja se u velikoj meri ulje od prženja.Dodamo origano i ostavimo umak jos nekih 10-ak minuta na laganoj vatri da se krčka.Kada bude gotovo poslužiti sa špagetama.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар