субота, 25. април 2015.

Salata sa makaronama

Veoma lagana i osvežavajuća salata.Ovu salatu sam počela da pravim pre nekoliko godina i od tada sam je izmenjala preko 20 puta dok nisam našla pravu kombinaciju ukusa.Što se tiče ove salate ona i nema pravi recept.Nastala je tako što su mi ostale makarone od ručka i onda sam otvorila frižider i počela da vadim sve i svašta.
Od suhomesnatog,kačkavalja,raznog porvća,kuvanih jaja i svaki put sam nešto novo dodavala a nešto oduzimala.Čak sam jednom napravila i posnu salatu sa tunjevinom i posnim majonezom i bila je veoma ukusna.Ova verzija je najlaganija i  super je za letnje vreme jer je osvežavajuća a pravi se veoma brzo.Ova salata može biti i predjelo a može biti i ručak uz neko lepo pecivo ili neku pogaču.


Potrebni sastojci:(količina za 4 osobe)250gr testenine(ja sam koristila spiralni oblik),struk mladog luka,
krastavac(srednji),nekoliko rotkvica,100gr majoneza,oko 250gr pavlake,senf,so.
Način pripreme:
Testeninu skuvati,procediti i ostaviti da se ohladi.Luk,krastavac i rotkvice iseći na kockice.Ja uglavnom stavljam i kukuruz šećerac samo što ga ovaj put nisam imala.Kad se testina ohladila dodati povrće,posoliti po potrebi i dodati majonez,pavlaku,kašičicu senfa.Ako se salata teško sjedinjuje dodati malo grčkog ili običnog jogurta.Pošto makarona upija pavlaku i majonez  bolje dodati malo više da  salata ne bude suva.


Prijatno!!!




Нема коментара:

Постави коментар