петак, 19. јун 2015.

Gulaš

Jedno od omiljenih jela u zimskom periodu u mojoj porodici.Ovaj recept sam spremala pre jedno tri meseca ali sam potpuno zaboravila na ove slike i sasvim slučajno sam ih sad našla i rešila da ga podelim sa vama.Ovo jelo spremam po maminom receptu i ima dugu istoriju u mojoj porodici.Prvi put sam ga samostalno spremila pre nekoliko godina i od tada sam ja zadužena za pravljenje.Jedina mana ovom jelu je što ide dosta luka i što se isplacete dok ga iseckate.Gulaš uglavnom jedemo sa testeninama ali nam se ovaj put jelo sa krompir pireom i nismo pogrešili.
      

Potrebni sastojci:
Gulaš.600gr svinjskog buta,600gr crnog luka,so,biber,aleva,vegeta,ulje.
Pire:1kg krompira,oko 100 gr margarina,oko 200 ml mleka,so.
Način pripreme:
Meso iseći na kockice i staviti da se proprži na ulju.Luk iseći sto sitnije i dodati mesu i posoliti.Krčaki na tihoj vatri uz mešanje(potrebno je što češće mešati jel se lako uhvati)dok se meso i luk ne raspadnu i luk ne pretvore u kašu.Meso i luk krčkati u sopstvenom soku a po potrebi dodati vodu.Kad meso i luk budu gotovi zaciniti sa alevom,biberom i vegetom.
Krompir oljuštiti iseći na kockice,i staviti u šerpu sa posoljenom vodom da se kuva.Krompir kuvati dok ne počne da se raspada.Kad krompir bude gotov procediti ga i izgnječiti ga.Dodati magrarin i pustit da se istopi.U to dodati vrelo mleko i sjediniti pire.

Po želji gulaš mozete jesti i sa testeninama.Testenine skuvati u ključalu vodu,procediti i poslužiti uz gulaš.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар