четвртак, 15. октобар 2015.

Fokača sa maslinama

Čuvena italijanska pogača koja me već mesecima mami da je napravim.Od raznih peciva koja sam pravila ona nikako nije mogla da dodje na red sve do juče.Kako je napolje danima tmurno i pada kiša(a ja je ne podnosim)odlučila sam da je dan kao stvoren za ovu pogaču.Napravila sam je i oduševila se.Prvo me oduševilo kako se jednostavnost pravljenja,onda ukus,a moji ukućani su rekli da jedna od najmekših i najukusnih pogači koji su jeli a jeli su razne do sada.

           



Potrebni sastojci:kvasac,200ml mleka,oko 700gr brašna,100gr maslina,8 kašika maslinovog ulja,topla voda(da se zamesi testo),so,mediteranski začini.                 

Način pripreme:                                                 

Ugrejati mleko da bude mlako,razmutiti kvasac sa tim mlekom kašikom šećera i brašna i ostaviti da nadodje.U posudu za mešanje stavite brašno, napravite u sredini udubljenje, dodajte so,smjesu s kvascem,4  kašike maslinovog ulja i toplu vodu. Mesite10-ak minuta.Ostavite na toplom da se udvostruči.
Zatim dodajte pola maslina (iseckanih),pa tijesto ponovno kratko premesite,razvite i stavite u pleh.Ja sam testo podelila na 4 dela i napravila 4 manje pogače umesto jedne velike. 

Prekrijte ga vlažnom salvetom i ostavite da stoji još 30 minuta. Zagrijte rernu na 220 stepeni.
Testo na više mjesta probušite prstom, rasporedite preostale masline i premažite preostalim maslinovim uljem i po želji dodajte začine(u mom slučaju to je bio origano).
Pecite u rerni zagrejanoj na 220 stepeni.Pecite oko 25 minuta, a zatim fokaču izvadite iz rerne i ohladite na rešetki.



Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар