петак, 23. октобар 2015.

Pogačice

Recept za brze i jednostavne pogačice koje su gotove za pola sata.Ove pogačice su nastale slučajno.Dolazilo nam je društvo a kako sam u toku dana bila zauzeta morala sam smisliti neko pecivo koje će biti brzo gotovo.Otvorila sam frižider i krenula da vadim sastojke i da pravim.Kako nisam imala dovoljno krem sira ja sam jedan deo zamenila sa svežim sirom.Pogačice su bile brzo gotove a društvo se oduševilo.Bile su veoma mekane i mnogo ukusne.

  


Potrebni sastojci:150gr margarina,150gr krem sira,150gr sira,500gr brašna,so,jaje(za premazivanje),origano


Način pripreme:Omekšani margarin pomešati sa krem sirom ,sirom i sjediniti.U to dodati brašno sa praškom za pecivo,so i zamesiti srednje testo.

Testo razvući na pobrašnjenoj površini i seći željani oblik.Premazati sa umućenim jajetom i posuti origanom ili nekim drugim začinom po želji.
Redjati u pleh obložen pak papirom i peći u zagejanoj rerni na 250C dok ne porumene.
Od ove količine izadju 2 pleha pogačica.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар