петак, 31. октобар 2014.

Sirup od limuna

Ovaj recept sam našla letos listajući magazin Mezze i odmah se oduševila.Proletos sam počela da kupujem sveže začine u saksijama i prva na listi je bila nana.Koristila sam je u raznim umacima,dodavala kao dekoraciju salatma a onda sam pronašla ovaj recept.Veoma je osvežavajuće i super za imunitet u ovim hladnim danima.
     

Potrebni sastojci: 1 l vode,2 limuna,veza nane,500 gr secera(ja stavim duplo manje posto volim da bude kiselije).
Priprema:
Prvih nekoliko puta sam pravila tako sto sam stavlja isečene kolutove limuna,onda sam shvatila da je mnogo lakše iscediti limun a koru od limuna iseći i staviti u teglu.Razmutiti šećer i vodu i u to dodati iscedjen limun.Pošto moja mama voli grejp jedno vreme dodavala i njega.Moze da se doda i crveni i žuti.Ako volite da vam sok bude gorči preporucujem da dodate grejp jer mu baš da tu gorčinu.Sipati u teglu i dodati kore od limuna i nanu.Ako neko voli moze da se doda i med.Poklopiti i ostaviti da stoji 24h.Nakon toga procediti,sipati u flaše i čuvati u frizideru.

Ja ga pijem tako sto u casu sipam pola sirup pola vodu i u to dodam kockicu leda.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар