понедељак, 9. март 2015.

Cokoladni tart

Prelep slatkis koji sam skoro otkrila.Pre neki dan sam ga napravila i odusevljena sam sa njim.Spoj hrskavog testa i cokoladnog krema odusevice vas.Pravi se veoma lako samo sto treba malo duze vreme da se stegne.Ovaj puta sam pravila sa crnom cokoladom i bila je malo jaca ali ni to nije smetalo da ga pojedemo istog dana.Takodje u ovaj kolac nisam koristila obican margarin vec margrarin sa rumom koji u poslednje vreme cesto koristim u kolace i on kolacu daje posebnu aromu.

 
Potrebni sastojci:500gr brasna,2 jaja,prasak za pecivo,250 gr margarina,250ml slatke pavlake,200gr cokolade,(secer po zelji).
Nacin pripreme:
Omeksani margarin umutiti viljuskom i u to dodati 2 jaja.U umucen margrain sa jajima dodati malo po malo brasna koji je izmesan sa praskom sa pecivom i sjediniti testo.Nakon toga testo razvuci da ne bude previse tanko da ne bi pucalo i prebaciti u kalup u koji pecete.Testo mora da se lepo rasporedi po kalupu i da bude podjenake debljine.Ja sam pekla u keramickom pekacu.
Staviti u zagrejanu rernu i peci dok testo ne dobije boju oko 15-ak minuta.
Izvaditi koru i ostaviti da se ohladi.
U serpu sipati slatku pavlaku(ja sam koristila imlek) i zagrejati dok ne krene da kljuca,skloniti sa vatre i u to dodati kockice cokoloade.Ostaviti nekih 30 sekundi i onda mesati dok smesa ne postane glatka i jednolicna.Ako koristite crnu čokoladu mora se dodati 3-4 kasike secera u pavlaku pre neko krenete da je zagrevate.Ostaviti na hladnom mestu nekih pola sata da se ohladi.
Posto se fil ohladio preliti preko kore i ostaviti nekoliko sati u frizider da se stegne.
Pre sluzenja ukrastiti sa vocem po zelji a ako volite mozete posuti iseckane lesnike,bademe ili kikiriki.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар