петак, 6. март 2015.

Domaci filbi

Recept za domaci filbi iz Mezze casopisa.Cim sam naisla na ovaj recept odmah sam krenula da ga pravim.Napravila sam duplu dozu stim sto u jednu nisam stavila kakao,i umesto maslaca koristila sam margarin.Ovaj keks je veoma ukusan, ali ja ga posebno volim zato što kad sam ih pravila cela kuca je mirisala na cokoladu.


Potrebni sastojci:240gr brasna,30gr kakaoa,1/2 kasicice sode bikarbone,prstohvat soli,170gr putera,150gr belog secera,50gr smeceg secera,1 jaje,1 kasika vanila ekstrakta,4 kasike ohladjene i stegnute nutele.
Nacin pripreme:
Zagrejte rernu na 165C. Pripremite jedan veliki pleh ili dva manja i na njega stavite masni papir.
Brasno i kakao prosejte dva puta dok ne nestanu grudvice.Umesajte u to sodu bikarbonu i so.
U drugoj posudi mikserom umutite šećer sa omeksanim puterom(ja sam stavila margarin) dok ne dobijete kremastu  i ujednacenu masu. Zatim dodajte jaja, ekstrakt vanile i mešajte sve oko 1 minut.Na kraju postepeno dodavati brasno mesajuci varjacom.Dobice se gusta masa koja moze da se oblikuje.
Rukama pravite kugle velicine oraha i u njih napravite udubljenje.Kad se zavrsi sa oblikovanjem svih loptica izvaditi nutelu iz frizidera,vaditi malim nozem i stavljati u udubljenja u kuglicama.Rukama zatvotite udubljenje i napraviti ponovo kuglu.
Peci oko 20-ak minuta.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар