уторак, 3. март 2015.

Pica

Jos uvek u svom okruzenju nisam upoznala osobu koja ne voli picu.Bila ona klasicna,vegetarijanska, ili kulenom prosto je svi obozavamo.A kad sami pravite testo ona je jos lepsa.Ovo moje testo je stari recept moje mame koja pravi picu po ovm receptu ceo zivot.Mi u nasoj kuci pravimo klasicnu sa sunkom i kackavanjem,ponekad dodamo pecurke a nekoloko puta smo stavljali i masline.Moj brat je toliko voli da je u stanju da pojede ceo veliki pleh sam.


Potrebni sastojci:Pola kvasca,oko 150ml mleka,mala soljica ulja,kasicica soli,1kg brasna,malo vode da se zamesi testo,500 gr kecapa,300gr pica sunke(moze i neka druga ali je meni najukusnija sa ovom),300gr pecuraka,300-400gr kackavalja,origano.
Nacin pripreme:
Ugrejati mleko da bude mlako,razmutiti kvasac sa tim mlekom kasikom secera i brasna i ostaviti da nadodje.U nadosli kvasac sipati ,so i dodavati brasno po potrebi vodu da se zamesi testo da se ne lepi.U to sipati ulje i sjediniti varjacom.Ostaviti nekih 20-ak minuta da odstoji.Nakon sto je testo odstajalo podeiti ga na 5 loptica i svaki razvuci ali da ne bude previse tanko.Staviti koru u nauljanu tepsiju i staviti da se kora malo zapece.Ja pleh ne stavljam na vrsetku nego koru zapecem na dno verne.Posle nekih 4-5 minuta izvaditi koru i isfilovati kecapom,sunkom, pecurkama, kackavaljem,origanom i vratiti da se pece ali ovaj put peci na resetku.Izvaditi nakon 5-7 minuta.Ostaviti nekoliko minuta da odstoji i onda seci.
Napomena:Od ove mase ispadne 5 okruglih pica ili 3 velika pleha.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар