петак, 8. мај 2015.

Pita sa jabukama

Jedan stari provereni recept za cuvenu pitu.Za ovaj recept znam od kad znam za sebe i ovu pitu svi zivi obozavamo.Ova pita ima i jednu zanimljivu pricu.Moj ujak mnogo voli ovu i pitu kao i ja.Dok sam bila manja i dok nisam naucila sama da je pravim ova pita je imala sifru koju smo nas dvoje smislili.Ja mu posaljem poruku pita on istog momenta zove moju mamu da se najavi da dolazi i onda ona nebi imala kud i morala bi da je pravi.I onda bi nas dvoje seli i jeli do iznemoglosti.Sada kad sam sama pocela da je pravim ista je prica.Ovu pitu mnogo volim zato sto ima tu hrskavu koricu i prelep kiselkast fil.Pravi se veoma brzo i lako.


 

Potrebni sastojci:500 gr kora za slatku pitu,1kg nakiselih jabuka,3-4 kasike secera,kesica cimet,ulje i kisela voda.
Nacin pripreme:
Jabuke oprati,oljustiti i izrendati.Dodati 3-4kasike secera(u zavisnosti koliko zelite da bude slatka) i cimet i izmesati.
U cinijicu sipati ulje i kiselu vodu i poceti sa redjanjem pite.
Kore za pitu  ređati na sledeći način: prvu koru premazati mešavinom ulja i mineralne vode, pa preko nje staviti drugu koru, premazati ponovo mesavinom.Staviti preko trecu koru i na nju staviti fil.Krajeve pite podviti (da fil ne bi cureo)
urolati.Raditi tako dok se ne potrosi materijal.Meni ispaden 6-7 rolata.
Peci u zagrejanoj rerni dok ne porumene oko 15-ak minuta.Posluziti sa secerom i prahu.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар