уторак, 5. мај 2015.

Tortilje sa piletinom

Pre nekih godinu dana sam prvi put kupila gotove tortilje i veoma su mi se svidele.Prelistavajući  Mezze magazin nasla recept za ove tortilje palo mi je napamet da probam sama da ih napravim.Prvi put su bile dobre ali malo tanke.
Sledeci put sam pravila malo deblje i nisu bile lose.Ali poslednji put kad sam ih pravila bile su fenomenalne.Čak ih je i moja mama probala i ako ih nikad nije volela i bas su joj se svidele.Za pravljenje ovih tortilja ne treba vam mnogo vremena i prave se veoma jednostavno.Zamesi se testo,ostavi oko 2 sata da odstoji i onda pece.




Potrebni sastojci:

Tortinje(12 komada):300+100gr brašna,prašak za pecivo,kašičica soli,60gr otopljenog putera(ja sam koristila magrarin),180ml tople vode
Punjenje:300-400gr belog mesa,zelena salata
Umak:100gr pavlake(ili grckog jogurta),2 kasike majoneza,kašičica senfa,so i biber
Nacin pripreme:
U posudu staviti 300gr brašna,so i prašak za pecivo.Dobro promešati pa dodati puter i mlaku vodu.Viljuškom bešati dok moze a onda dodavati malo po malo brašna (od 100gr)dok se ne zamesi fino,glatko i elasticno testo.Pokriti providnom folijom i ostaviti 2 sata.
Testo podeliti na 12 loptica pa na povrsini posutoj brašnom tanjiti svaku lopticu u kruzni oblik.
Teflonski tiganj dobro ugrejati i svaku tortilju pecite po pola minuta sa svake strane.Redjati na tanjir i prekriti folijom da bi ostale mekse.
Kad se ohlade mogu se staviti u frizider na nekoliko dana ili mogu da se zamrznu.

















Sa ovim totriljama mozete jeste sta volite,mozete praviti giros,mozete ih jesti sa povrcem,ili kako god zelite,meni su omiljene sa piletinom,dobrim umakom i zelenom salatom.

Jedno vreme sam pravila sa dinstanom piletinom ali zadnja dva puta sam pravila sa piletinom sa prezlama i nije lose.
Piletinu iseci na tracice,posoliti i ostaviti sa strane jedno 5 minuta.Tracice valjati u prezle i prziti.Ja meso spremam pre neko sto pocnem da pecem tortilje da se tortilje ne bi hladile.
Uz ovo jelo obavezno napravim i umak tako sto sve sastojke stavim u cinju,izmesasm i stavim u frizider da se dobro ohladi.
Na toplu tortilju namazati umak,preko staviti list zelene salate,preko toga parčiče mesa uviti tortilju u rolat i jesti.


Prijatno!!!


2 коментара:

  1. Vec dugo trazim recept za tortilje, mislim da sam ga konačno našla!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam dugo tražila recept i ovaj je najbolji.Isprobala sam još nekoliko recepata pole ovog ali mi se ovaj najviše svidja.

      Избриши