понедељак, 20. јул 2015.

Trouglovi

Recept za brzo a veoma ukusno pecivo koji sam našla kod Jafe na njenom blogu.Ovo je samo od jedan od recepata sa ovog bloga koji su mi se svideli i koje ću u narednom periodu podeliti sa vama.Recept sam našla pre jedno 2 nedelje i jedva sam čekala da ga isprobam.Prvi dan kad nije bilo toliko toplo pravljenje trouglova je moglo da počne.Punila sam ih sa pica filom a mogu da se pune sa bilo čim.Ono što me oduševilo kod ovog recepta je lakoća sa kojom se prave.Bili su veoma ukusni i mojim ukućanima su se veoma svideli.

    


Potrebni sastojci:

Testo:200 gr brašna,150 gr margarina,1 jaje,1/2 kesice praška za pecivo,so,jaje(za premazivanje).
Nadev:oko 150gr kečapa,sunke,kačkavanja,origano       

Način pripreme:
Omekšani margarin umutiti viljuškom i u to dodati jaje i so.Kad se masa sjedini dodati brašno sa praškom za pecivom i  zamesiti testo.Ostaviti ga sat vremena u frižider.
Napravila sam  nadev tako što  šunku i kačkavalj izrendala  i pomešala sa kečapom i origanom.
Izvaditi testo i na pobrašnjenoj podlozi razviti tanku koru kao za domace rezance.Iseci kocke, na svaku staviti nadev i preklopiti u trougao. 

Slagati u pleh, premazati jajetom i peći u rerni zagrejanoj na 250 stepeni 10 minuta.
Od ove mere izadje 30 trouglova.


Нема коментара:

Постави коментар