понедељак, 7. септембар 2015.

Keks torta 2

I ako već postoji recept za keks tortu na ovom blogu morala sam i ovu verziju torte podeliti sa vama.Razmišljajući šta bi slatko mogla da napravim a da se prvi brzo i jednostavno padne mi na pamet keks torta.Nije mi se pravila klasična sa čokoladnim pudingom već sam želela da to bude nešto osvežavajuće.Otišla sam do prodavnice po materijal i u Swisslionu našla krem banane sa želeom.Istoga momenta mi je palo na pamet da bi to mogla da iskombinujem sa pudingom od maline.Čak sam mleko u koji sam potapala keks dodala aromu maline pa je torta bila još lepša.I nisam pogrešila torta je bila prelepa i ukućani su oduševljeni.

     

Potrebni sastojci:600gr keksa,litar mleka,2 pudinga od maline,300gr bananica(bilo bi super ako nadjete ove sa želeom),200gr margarina,100gr šećera u prahu,mleko za valjanje,ekstrakt maline.
Način pripreme:
U šerpu sipati nekih 800 ml mleka i pustiti da proključa.U ostatak mleka razmutiti puding sa dodatkom 2 kašike šećera.Kad mleko proključa sipati razmućen puding i kuvati uz konstantno mešanje dok se ne stegne.Ostaviti fil da se ohladi nekoliko sati.
Nakon sto se fil ohladio umutiti margarin sa šećerom i prahu,dodati u puding i mikserom sjediniti masu.
Keks potapati u mleko i redjati na posluzavnik.Preko keksa staviti trećinu fila i preko toga staviti sitno isečene bananice.Preko bananica staviti tanak sloj fila(da bi se keks lakške redjao),i onda ponovo redjati keks,fil,bananice i tako dok se ne potroši materijal.Završiti sa iseckanim bananicama.
Tortu ostaviti nekoliko sati u frižider da se dobro ohladi.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар