уторак, 15. септембар 2015.

Knedle sa šljivama

Još jedno od jela koje me vraćaju u detinjstvo.Dok smo bili manji mama nam ih je često pravila i mi bismo uživali u njima.Pre neki dan su nam se jele a kako je pijaca puna šljiva rešla sam da ih prvi put sama napravim.Našla sam mamin recept i krenula.Dok sam čitala recept videla sam da tu nema neke filozofije i da opšte nije komplikovano kao što sam mislila.Skuvala sam krompir,zamesila testo,oblikovala loptice i to je bilo to.Ukućani su ih sa slašću pojeli i već se spemamo da pravimo novu turu.

    

Potrebni sastojci:500gr krompira,500gr brašna,50gr margarina,1 kašičica soli,2 jaja,20 šljiva,100gr prezli,200gr šećera,malo ulja
Način pripreme:
Oljuštiti krompir i staviti ga da se kuva kao za pire.Kad krompir bude kuvan ispasirati ga dodati margarin,so,
brašno,jaja i sve zamesiti.
U medjuvremenu prokuvati oko 3 litra vode,dodati kašiku soli i malo ulja.Velikom kašikom vaditi testo i u sredinu staviti šljivu
(iz koje se prvo izvadi košpica)oblikovati kugle i staviti u kipuću vodu.Knedle se kuvane kada počne da plivaju na vodi.
Na malo ulja propržiti prezle i dodati šećer.Gotove knedle vaditi malom cediljkom,valjati u prezle i slagati u činiju.
Poslužiti ih sa posutim šećerom i orasima.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар