недеља, 29. новембар 2015.

Mamina pita

Recept za pitu koja nema ime pa sam je ja nazvala po mami.Moj tata obožava pitu i jutros sam morala da mu napravim.Ova pita je veoma ukusna upravo zbog toga što se ova pita ne uvija nego se ređa sloj testa,fil,testo.Na slici se nevide lepo slojevi ovo je najboje što sam mogla da izvučem.

                     
      
Potrebni sastojci:
Testo:1kg brašna,1.5 kašicica soli,voda da se zamesi glatko testo,250gr omekšanog margarina
Fil:3 jaja,200gr sira,čaša jogurta.
Način pipreme:
Svi sastojci za testo se sjedine i zamesi se glatko testo.Testo se umota u kesu i ostavi da odstoji oko sat vremena.Os tog testa napraviti 24 kuglice,pokriti opet najlonom,za to vreme napraviti fil po želji.Ja sam ovog puta pitu pravila sa sirom ali možete koristiti fil po želji.Od ovih 24 loptica odvojiti po 12 za svaku koru.Kada margarin omekša svaku lopticu razvući u krug.Premazati svaki krug sa margarinom(voditi računa da malo margarina ostane za premazivanje pite pre pečenja)poslednju ne mazati.Kad se namaže 12 loptica,razvući u koru i prebaciti u pleh tako da i ivice pleha budu obložene testom.Preko te kore ravnomerno rasporediti fil i odozgo staviti drugu koru.Ivice gornje i donje kore spojiti tako da fil ne izađe.Tako spojene kore premazati preostalim margarinom.Ostaviti da odstoji dok se rerna ne ugreje na 250C.Tokom pečenja možete staviti papir da pita ne izgori.Pita se peče dok ne dobije zlatkastu boju to jest dok se ivice pite ne odvoje od ivice pleha.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар