недеља, 27. децембар 2015.

Bajadera

Veoma jednostavan i ukusan kolač.Prosto je nemoguće zamisliti slavu bez ovog kolača,bilo da je mrsna ili posna.Pre neki dan mi se prijela a kako sam imala posni keks u kući rešila sam da napravim posnu verziju ominjenog kolača.Ovaj kolač sam prvi puta samostalno pravila i ispao je božanstven.                                                                                                                                                                                         


Potrebni sastojci:500gr šećera,200gr keksa,200gr oraha,200gr margarina,18 kašika vode,3 štangle čokolade         
Glazura:100gr čokolade,100gr margarina

Način pripreme:
Ušpinovati šećer sa vodom i u to dodati margarin.Kada se margarin istopi dodati keks i orahe i sjediniti smesu.Dobijenu smesu podeliti na dva dela.U jedan deo dodati istopljenu čokoladu.
Tamnu smesu prebaciti na poslužaonik i rastanjiti.Preko nje staviti svetlu smesu i nju rastanjiti.
Margarin otopiti i u to dodati čokoladu.Dobijenu glazuru preliti preko svetlog dela.Ostaviti nekoliko sati u frižider da se stegne najbolje preko noći.
Kad se bajadra stegla seći je u štangle željene veličine.


Evo još nekoliko recepata za kolače koji mogu biti i posni i mrsni a koje mi obožavamo:

Ptičija gnezda
Kokos rolat


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар