недеља, 10. октобар 2021.

Projice

Nedelja vece,napolje tmurno,hladno a kuca mirise na sveze pecene kiflice,projice,kolace,slika koja mene vraca u detinjstvo.Kad sam bila mala najvise sam volela nedelju popodne kad mama i ja udjemo u kuhinju pa zajedno spremamo razna peciva ili kolace.Sto sam postajala starija sve mi je vise dozvoljavala da joj pomazem bilo to mazenje jaja na gotove kiflice ili pomaganje oko sredjivanja kuhinje.Njenu cuvenu proju sa kukuruznim brasnom svi ukucani vole a ja sam sad malo modifikovala i pekla u kalupu za projice.Ono sto mi se svidja kod ovih projica je to sto i sutra dan budu sveze i mekane.Po zeljji u ovu smesu mozete dodati snapac.


Potrebni sastijci (ovo je mera za 12 projica):3 jaja,200ml jogurta,150ml ulja,kasicica solji,sir,kajmak,pavlaka(sta se njadje u frizideru to stavim),300 gr brasna(150 gr psenicnog i 150 gr kukuruznog),pola praska za pecivo
Nacin pripreme:
Jaja umutiti zicom,dodati so,jogurt ulje.Sir malo izmrviti pa ga dodati u smenu.Sto vise mlecnih proizvoda se stavi ona bude lepsa.Pomesati oba brasna dodati prasak za pecivo pa to doati  u smesu sa jajima.Sjediniti sve i sipati u nauljani kalup za mafine.Peci u zagrejanoj rerni 15-20 minuta na 250 stepeni.
Pre nekoliko meseci sam u lidl nasla ulje u spreiju i od tad samo njega koristim za podmazivanje kalupa.

Нема коментара:

Постави коментар