четвртак, 12. март 2015.

Pancerote

Jos jedno omiljeno testo iz pekare koje sam pocela sama da pravim.Obozavam pancerotu i vec duze vreme se spremam da ih napravim.Listajuci mamine stare recepte nasla sam recept i pocela sa pravljenjem testa.Iznenadila sam se koliko je lako i za koliko kratko vreme se moze napraviti.Za prvi put ispali su fantasticni.Mekano testo napunjeno sa filom unutra imalo je ukus kao oni iz pekare.Fil sam napravrila kao za picu jedino sto sam izostavila pecurke ali sledeci put cu i njih staviti.


Potrebni sastojci:
Testo:250ml mleka,kvasac,oko 700 gr brasna,mala soljica ulja,2 kascice soli.
Fil:200-250gr kecapa,200-250gr sunke,250gr kackavalja,origano.
Nacin pripreme:
Ugrejati mleko da bude mlako,razmutiti kvasac sa tim mlekom kasikom secera i brasna i ostaviti da nadodje.U nadosli kvasac sipati ulje,so i polako dodavati brasno da se zamesi testo da se ne lepi.Ostaviti nekih 20 minuta da nadodje.
Nakon sto je nadoslo podeliti testo na devet loptica a onda svaku na jos 2.Razvuci svaku lopticu ali ne tanko namazati kecapom na sredinu,staviti preko sunku,kackavalj i origano.

    
Preklopiti testo i spojiti ivice.Viljuskom pricvrstiti ivice da se ne otrovi.Staviti u nauljan pleh,premazati jajetom i ostaviti nekih 15 minuta da odstoje.Peci u zagrejanoj rerni na 250 C dok ne dobiju boju izmedju 10-15 minuta.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар