петак, 10. април 2015.

Boranija

Još jedno mamino jelo koje mi obožavamo.Ova boranija je drugačija od drugih po tome što se ne kuva nego dinsta pa onda zapeče u rerni.To joj daje poseban šmek i po ovoj boraniji je moja mama poznata a sad i ja.Uz ovu boraniju spremam i dinstano meso pa moča od mesa kad se prelije preko boranije bude još lepše.Ova boranija mora biti dobro začinjena jer bi onda bila bezukusna.Biber i beli luk su obavezni.

     




Potrebni sastojci:1kg boranije,glavica crnog luka,600 gr svinjskog buta,so,čen belog luka,biber,aleva,začin C
Način pripreme:
Boraniju staviti u ključalu vodu da se blanšira dok ne omekša.
U šerpu staviti ulje,sitno iseckan luk i izrendanu šargarepu i to dinstati jedno 10-ak minuta.Onda dodati boraniju i dinstati.Vodu u koju se boranija blanširala ne prosipati nego nju dodavati boraniji malo po malo.Dinstati dok boranija ne omekša.
Kad stavite boraniju da se dinsta u drugu šerpu stavite i meso.Ja sam ovog puta meso isekla na kokcice i tako dinstala a možete i snicle.Meso dinstati uz dodatak vode dok ne omekša i ne dobije boju.
Kad boranija omekša dodati čen do dva belog luka,so po potrebi,biber,alevu i začin C.Prebaciti u vatrostalnu činiju,naliti ostatkom vode(koja je ostala od blanširanja)i staviti u rerni da se zapeče.Peći oko 20-ak minuta.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар