понедељак, 13. април 2015.

Rum kasato

Kad sam pre neki dan na sajtu Mini magazin našla recept za rum kasato oduševila sam se.Odmah sam krenula da ga pravim jer obozovam kupovni rum kasato.Pošto mi je od ove mase ispalo baš dosta ja sam deo napravila kao trokut a deo kao rum kocke.Moji ukućani su oduševljeni sa ovim kolačem i postao nam je trenutno jedan od omiljenih.Pravi se veoma lako i brzo.Jedino što ću sledeći put promenuti u receptu jeste da ću dodati dijamant magrarin sa rumom zbog jače arome.Pošto sam ja ovo pravila na veliki petak koristila sam posni keks jer nismo mogli da iščekamo da ga probamo.Tako da ovaj kolač bože biti i posni i mrsni i super je za neka slavlja jer može biti sitan kolač.
            



Potrebni sastojci:300 grama krompira,300 grama mlevenog keksa,200+100 grama čokolade,140 grama margarina,200 grama šećera u prahu,jedna kašika kakaoa,dve-tri kašike ruma,jedna kašika ulja.
Način pripreme:

Krompir oljuštiti,iseckati na kocke i staviti da se kuva.Kad bude kuvan ocediti ga i ispasirati pa mu dodajte čokoladu i 100 grama margarina. Čokolada i margarin će se od toplote krompira istopiti. Sastojke sjedinite. Dodajte mljeveni keks, šećer u prahu, kakao i rum po želji.
Formirajte kolač-ploču, na tacni ili u kalupu. Ostavite da se stegne i ohladi. Za to vrijeme na pari otopite 100 grama čokolade, 40 grama margarina i dodajte jednu kašiku ulja. Kolač prelite čokoladom kao na slici ili možete da ga isecite na željene kocke i umačete u čokoladu.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар