субота, 11. јул 2015.

Sataraš

Sataraš je jelo koje sam ja počela da jedem tek pre 3 godine.Nikada me nije privlačilo da probam i uvek sam imala otpor prema njemu.Pre jedno 3 godine sam ga probala sasvim slučajno i od tad ne prestejam da ga jedem.Ovo jelo i nije toliko komplikovano za spremanje jedino što zahteva malo više vremena.U mojoj porodici ga spremamo tako što prvo spremimo odvojeno paprike i paradajz pa na kraju sve sjedinimo sa jajima.Uglavnom kad spremamo spremimo veću količinu paprika i paradajza jer kad je to gotovo imate ručak za 10 minuta.Uglavnom ga jedemo sa sirom ili namazom a uz njega super ide i tarator.

  

Potrebni sastojci(za 5 osoba):1 kg paprika,1 kg paradajza,jaja(ja uglavnom stavim oko 7 komada na ovu količinu)ulje,so
Naćin pripreme:
Paprike oprati i ispeći na ringli.Ako pečete veću količinu najbolje je ispeći u rerni.Kad paprike budu pečene staviti ih u šerpu i pokloiti da se upare.Dok se paprike hlade početi sa spremanjem paradajza.
Staviti vodu da prokljča i u nju staviti paradajz i izbušiti ga na nekoliko mesta.Kad korica sa paradajza počne da se skida uzvaditi ga iz vode,oljuštiti i iseći na komade.Staviti komade paradajza u šerpu i kuvati na tihoj varti sve dok voda od paradajza ne ispari.Kad voda ispari dodati kašičicu soli i kasiku šečera.
Dok se paradajz krčka paprike oljuštiti i isprziti na ulju.Kad se paprike stave da se prze posoliti ih.
Kad paradajz bude gotov sjediniti ga sa paprikama,dodati umućena jaja i sve sjediniti.Količina jaja zavisi od toga za koliko ljudi spremate jelo.

Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар