недеља, 5. април 2020.

Neskvik torta

Jeste da sam obecala da cu se jedno vreme pozabaviti slanim receptima ali nisam mogla da odolim a da sa vama ne podelim recept za ovu tortu.Gledajuci maminu staru svesku sa recetima(stara je preko 20 godina)naisla sam na ovaj recept za meni nepoznatu tortu.Kako nam se jela neka kremasta a u isto vreme i cokoladna torta resila sam da je isprobam.Prvo sto mi se svidelo kod nje sto se pravi veoma lako i relativno brzo.Veoma je kremasta i nije mnogo teska.Posto se mom bratu jela nesto sa limunom recept smo izmenili pa u koru i fil od cokolade dodali limun.Vi mozete da izostavite ili stavite neko drugo citrusno voce.




Potrebni sastojci:
Kora:6 jaja,100gr secera,150gr ulja,150gr neskvika,1 prasak za pecivo,6 kasika brasna,kora jednog limuna
Fil:700 gr kisele pavlake,100gr secera,200gr neskvika
Glazura:100 gr slatke pavlake,200gr cokolade,kora jednog limuna
Nacin pripreme:
Mikserom umutiti jaja,secer.U umucenu smesu dodati ulje,brasno sa praskom za pecivo I dodati neskvik.Po zelji dodati dodati koru limuna.
Sipati u pravougaoni pleh oblozen papirom za pecenje I peci na 250 C oko 10 minuta dok se kora ne odvoji od papira.
Ohladjenu koru iseci na tri jednaka dela.
U kiselu pavlaku dodati secer u prahu I neskvik I time filovati kore.
Ugrejati slatku pavlaki I u nju dodati cokoladu I koru limuna(po zelji).Preliti preko torte I ostaviti da se ohladi.

1 коментар: